Σελίδες

Τρίτη, Μαρτίου 30, 2010

Bleak House

Γοτθικός, σημαίνει... και Φως


5 σχόλια:

Diomidis είπε...

χρονια πολλα! καλη Ανασταση!

Dreamy Cloud είπε...

Χριστός Ανέστη Χρόνια πολλά!! :))

mermyblue είπε...

ναι μπορεί να είναι και φως, είμαι σίγουρη, το έχω νοιώσει :)

χρόνια πολλά καλό μου, αρρώστησα κ δεν έκανα τίποτα το εξωσπιτικό μετά την Μεγάλη Πέμπτη. θα τα πούμε όμως σύντομα από κοντά
τα φιλιά μου σε σένα κ ξέρεις πού αλλού :))))

Ανώνυμος είπε...

Είσαι πραγματικά το μοναδικό άτομο που ξέρω να είναι εξίσου καμένο με τέτοιου είδους ταινίες και σειρές μ' εμένα...
Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να χάνεσαι είναι η αλήθεια. :)

Ελπίζω να φάγατε καλά!!!

Mistress Hyde είπε...

Διομήδης >
Επίσης, επίσης!

Dreamy Cloud >
Επίσης Συννεφούλα!

mermyblue >
Αγάπη μου θα τα πούμε από κοντά εμείς...

Luthien >
Μα μιλάμε για πολύ χτυπημένο άτομο αγάπη μου. Ψοφάω για τέτοια! Τα βλέπω δύο και τρείς φορές. Και γουστάρω!
Φιλάκια κουκλί!