Σελίδες

Δευτέρα, Δεκεμβρίου 13, 2010

In My Rosary

Εγώ δεν τα πάω καλά με τη neo-folk, και τα εμβατήρια or whatever... 'Εχω θέμα. Είναι καθαρά ιδεολογικό. Ψιλοβαριέμαι κιόλας...

Διαβάζω πως έβγαλαν καινούργιο δίσκο οι In My Rosary, πριν μερικούς μήνες. Και έκαναν λέει, ύστερα από 18 χρόνια, μια στροφή γύρω από τον εαυτό τους φτιάχνοντας ένα δίσκο όπως ακριβώς ήταν οι δίσκοι που έκαναν όταν πρωτοξεκίνησαν τη μουσική καριέρα τους. Για αυτό το λόγο υποψιάζομαι ότι τον ονόμασαν Retro. Έχουν λέει και πολλούς guests και δε συμμαζεύεται...
Χμ... Δεν ξέρω...
Εγώ θέλω πιο ξεκάθαρα πράγματα. Όχι πισωγυρίσματα. Δεν είναι για καλό τα πισωγυρίσματα. Δείχνουν μια ασυνέπεια...
Θα ακούσω όλο το δίσκο με πολύ μεγάλη επιμέλεια. Το ορκίζομαι. Και ανοιχτό μυαλό επίσης. Κάτι μου λέει όμως, πως θα παραμείνω πιστή στο αγαπημένο μου κομμάτι των In My Rosary και δεν θα ξεκολλήσω.

Δεν είναι θέμα δικής μου συνέπειας. Είναι απλά ότι παραμένω πιστή σε ότι με συναρπάζει. Δεν το βαριέμαι ποτέ. Αν κάτι δεν με συναρπάσει εξ'αρχής, αδιαφορώ πλήρως...
Να δω αν θα είναι μέσα στη λίστα με τα 50 καλύτερα ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΞΕΝΑ... Είμαι πολύ περίεργη...

Εγώ πάντως, παραμένω εδώ :


6 σχόλια:

Χρήστος Μίχος / Christos Michos είπε...

εεεεμ,με πιανεις αδιαβαστο...τωρα βρηκες να μου τους γνωρισεις ? γκρρρ..
πολυ καλο...εντυπωσιακο αλλα τα φωνητικα βρωμανε εητιλα....τα τυμπανια ..δερνουν..

Mistress Hyde είπε...

Και τι πειράζει που βρωμάνε τα φωνητικά εητίλα; Έχουν μια ψύχρα που με συγκινεί βαθύτατα. Θα με ενδιέφερε πολύ να διαβάσω κριτική σας για τον δίσκο φίλτατε, ανεξάρτητα από την πενηντάδα...

Χρήστος Μίχος / Christos Michos είπε...

να τον αποκτησω πρωτα,παρανομα ή νομιμα δεν εχει σημασια και επειδη δε σου χαλαω χατηρι θα πω και δυο τρια λογια.ειναι πολυ ενδιαφερον...

Mistress Hyde είπε...

Κυριολεκτούμε βλέπω...

Χρήστος Μίχος / Christos Michos είπε...

χα χα,όχι ρε θα το ψάξω το θέμα.δεν φανταστηκα οτι θα εβγαινε ετσι,το ''δυο τρια λογια'',δεν ειχα προθεση για σαρκασμούς.κοιτα να δεις τι παιχνιδια παιζουν οι λεξεις μερικες φορες....

Mistress Hyde είπε...

(γέλια)
Σε βεβαιώνω ότι δεν το πήρα σε καμία περίπτωση ως σαρκασμό!
Σε ξέρω δα, δεν είναι το στυλ σου!
Να μιλάς όπως θες εδώ. Είσαι δικός μας άνθρωπος και δεν παρεξηγούμε ;-)