Σελίδες

Δευτέρα, Ιουλίου 04, 2011

HAPPY BIRTHDAY


ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕ ΜΟΥ Dr Beli


7 σχόλια:

Marouli είπε...

Χρονια του πολλα και καλα!! Να τον χαιρομαστε!! (δεν ξερω απο που ακομα θα σου ευχηθω μην με ρωτας χαχαχα)

Μαρουλοφιλακια!

Doctor Beli είπε...

Σας ευχαριστώ και τις 2. (όλοι οι υπόλοιποι θα πάρετε τα 3 μου, που δε μου ευχηθήκατε! Είπα να δω μέχρι πού θα φτάσει η αναισθησία σας...Παλιορεμάλια!)

Ten Thousand Eyes είπε...

Δυστυχώς είδα την ανάρτησή σας μόλις σήμερα....
Εύχομαι τα δέοντα στον Δόκτορα, να είναι πάντα καλά, να ακούει καλή μουσική και να είναι ο εαυτός του.

Doctor Beli είπε...

Σας ευχαριστώ για τις ευχές σας, εσάς και τα 10000 μάτια σας να και για το τελευταίο (να είμαι ο εαυτός μου) πολύ αμφιβάλλω!

Mistress Hyde είπε...

Δρ. >

Τους υπόλοιπους θα τους μαστιγώσω όλους!

mermyblue είπε...

δεχτείτε τις καθυστερημένες ευχές μου!
αγαπημένε Γελαδερέ χρόνια σας πολλά
αγαπημένη Μίστρες να τον χαίρεστε!
σας φιλώ αμφότερους!

Mistress Hyde είπε...

Κι εμείς σ'αγαπάμε κι ας είμαστε βόδια...