Σελίδες

Κυριακή, Νοεμβρίου 20, 2011

Overkill


Την τελευταία εβδομάδα τα μάτια μου έχουν γίνει σαν κουμπότρυπες από το κλάμα. Ξυπνάω και κοιμάμαι έτσι. Τόσο πολύ έχω πλαντάξει, που θα μπορούσα να έχω βυθίσει τον Τιτανικό. Είναι η περίοδος τέτοια. Πλησιάζουν και τα Χριστούγεννα...
Με ταλαιωρεί πολύ η σκέψη ότι πρέπει μερικές φορές, να κάνεις το σωστό για ανθρώπους που αγαπάς πολύ, αλλά δυσκολεύεσαι να ξεπεράσεις το ότι σκέφτεσαι τον εαυτούλη σου πάνω από όλα. Αυτή η αδυναμία μου με ζορίζει αφάνταστα. Και τα μάτια μου με ζορίζουν, που έχουν πρηστεί και δεν βλέπω ούτε να γράψω. Και η οικονομική κρίση με ζορίζει γιατί αν δεν ήταν όλα αυτά τα λεφτά που έπρεπε να πληρώσω νταβατζιλίκι στο κράτος, θα μπορούσα να κλείσω θέση στο πρώτο αεροπλάνο που θα έβρισκα άδειο. Τρία ταξίδια θα έκανα με τα λεφτά που με έβαλαν να πληρώσω στα καλά καθούμενα.
(...)
Οπότε παραμένω εγκλωβισμένη. Να με παρακολουθώ σαν θεατής, να αυτοκαταστρέφομαι. Για άλλη μια φορά. Και να μην με θαυμάζω.



Και να βλέπω και την γκόμενα των Kosheen και να νιώθω ακόμα χειρότερα που ΔΕΝ είμαι έτσι ...
Ο νέος τους δίσκος είναι εξαιρετικός και ευχαριστώ θερμά τον Dr. που μου τον πρότεινε. Ξέρω βέβαια ότι έσπασε το κεφάλι του να βρει Drum n' Base κομμάτια για το νέο OST και ξέρω και γιατί αλλά δεν του το λέω...

15 σχόλια:

Ten Thousand Eyes είπε...

Γειά σου Mistress Hyde...
Θα έλεγα πως η αδυναμία που περιγράφεις σήμερα είναι κοινή σε πολύ κόσμο, δυστυχώς. Φαίνεται πως η παρούσα οικονομική (μας) κατάσταση θα μας επηρρεάσει πολύ βαθιά, πιο πολύ από όσο θα περίμενε κανείς και ίσως χωρίς επιστροφή. Όλο και περισσότεροι συνάνθρωποί μας δίνουν περισσότερη προσοχή στον εαυτό τους, στην "πάρτη" τους... Ίσως τελικά αυτή η ανθυγιεινή εν τέλει εσωστρέφεια να είναι το μεγαλύτερο σημάδι από όλα.
Βέβαια άν μπορούμε να κάνουμε κάτι για αυτούς που αγαπάμε και το μπορούμε, εντάξει. Αν όμως δεν μπορούμε, θα έλεγα το εξής - και ελπίζω πως θα νιώσεις καλύτερα. Θέλω να πω πως αν νιώθεις αυτή την αδυναμία, αυτή την έλλειψη δυνάμεων προσφοράς προς αυτούς που αγαπάς, ίσως από την μεριά τους και παίρνοντας ως δεδομένο πως και εκείνοι/ες σε αγαπούν, η κατανόησή τους να μετατρέψει την αδυναμία σου σε δύναμη.
Δεν είναι στο χαρακτήρα μου να είμαι αισιόδοξος. Πιστεύω δε πως η κατάσταση που ζούμε είναι ένα ακόμα σύμπτωμα της κακοφορμισμένης μας ζωής και πως απ-ανθρωπιζόμαστε συνεχώς, από χρονιά σε χρονιά, από μέρα σε μέρα και δεν βάζουμε και μυαλό. Από άποψη πολιτισμού πάμε σκατά, από άποψη διαπροσωπικών σχέσεων επίσης σκατά και το οικονομικό κομμάτι που μας επιβεβαίωνε ότι ήμαστε με τους "νικητές" αποδείχθηκε η μεγαλύτερη αποτυχία μας.
Χάρηκα που κάναμε αυτή τη συζήτηση... θα τα ξαναπούμε σύντομα.
The Psychopomp

Ten Thousand Eyes είπε...

Πάντως, επανέρχομαι για να σου πω ότι έχεις ένα μοναδικό χάρισμα του λόγου που σε κάνει να ξεχωρίζεις, μια ευγλωττία που θα έκανε πολλούς να σε ζηλεύουν για να μπορούν να γράψουν ακόμα και τις πιο βαρετές γραμμές με τόσο πάθος... Γι αυτό μην το βάζεις κάτω. Οι αναρτήσεις σου είναι πολλές φορές αναμενόμενες. Δεν σε γνωρίζω προσωπικά, αλλά είσαι άτομο που ευχαρίστως θα έκανα παρέα, αφού ο τρόπος που σκέφτεσαι δεν είναι κάθετος ή οριζόντιος, αλλά πολυσχιδής και "all embracing".
Κοίτα τι τσίμπησα στο utube:(http://www.youtube.com/watch?v=sgCwyVjGyhg)

Τα λέμε σύντομα. Ελπίζω να σου άρεσαν τα άλμπουμ των MAL-Compendium Maleficarum και Spider's Web-The Wonderful Weaver.
-The Psychopomp

Mistress Hyde είπε...

The Psychopomp >

Καλά που περνάς κι εσύ από δω και θυμάμαι ότι προσπαθώ άτσαλα να λέω πως γράφω. Απλώς δηλαδή ότι χτυπάω τα πλήκτρα στο πληκτρολόγιο...

Νομίζω πως θα κλάψω με το video...
Για την χαμένη ελληνική τηλεόραση, για τους χαμένους τροβαδούρους, τα χαμένα νιάτα μου, την χαμένη πίστη μου και τους χαμένους δίσκους που λείπουν από την δισκοθήκη μου...
Πάλι καλά που είσαι κι εσύ και ανεβάζεις ότι δεν έχω...
Σε ευχαριστώ :-)

Mistress Hyde είπε...

... έχω πει πόσο τους αγαπώ ακόμα τους South Of No North?

Ten Thousand Eyes είπε...

Αγαπητή Mistress, τους South Of No North πιστεύω πως θα τους ακούω για πάντα. Είναι το αγαπημένο μου συγκρότημα, τους έχω δει και ζωντανά, αλλά "ιμιτασιόν", όμως αυτό δεν μειώνει την εμπειρία. Θα ήθελα να τους είχα δεί 10.000 φορές, αλλά τότε δεν κατοικούσα στην Αθήνα.
Καλώς αναγνωρίζεις πως γράφεις και η πένα σου είναι καλή, δεν ξέρω αν ασχολείσαι με το γράψιμο πιο...επαγγελματικά. Σίγουρα κάτι καλό θα έβγαινε από αυτό.
Δεν είναι τυχαίο, αλλά για την γενιά μας (είμαι 39) όλα είναι χαμένα. Και για μένα επίσης. "A cloud hangs over me, marks every move..." όπως έγραψε και μια άλλη ψυχή (http://www.youtube.com/watch?v=bpPdeNLEwB4). Τα νιάτα μας είναι αυτό που θρηνούμε περισσότερο καθημερινά. Οι άνθρωποι που έχουν φύγει έτσι κι αλλιώς από τις ζωές μας, οι έρωτες που εκπληρώνονται μόνο εκεί που κάνουν πιάτσα τα όνειρα, η καθημερινή μυρωδιά της καμμένης γης τριγύρω,το πάθος που λείπει απο τόσα πράγματα καθε μέρα... και όσα και να πω και να απαριθμήσω θα είναι λίγα.
Πιστεύω πως ένα από τα τελευταία μας "κάστρα" είναι η μουσική που μέσα της κουβαλάει αυτές τις εικόνες και όλη τη νοσταλγία. "Music is your best friend until the end, until the end!!" που αν θυμάμαι καλά έλεγε ο Jim Morrisson.
έτσι λοιπόν, τελευταίο καταφύγιο είναι η μουσική, και ποιά καλύτερη από αυτή που μας κρατάει ακόμη νέους ωσάν άλλος πίνακας του Ντόριαν Γκρέϋ;;;
Χαίρομαι που μοιράζομαι μουσική και απόψεις μαζί σας.
-The Psychopomp

Ten Thousand Eyes είπε...

sorry, συνειδητοποίησα πως το βιντεάκι που σου έστειλα δεν είχε ήχο.Να ένα άλλο, γιατί σίγουρα θα σου ήρθε μια επιθυμία να το ακούσεις
(http://www.youtube.com/watch?v=41PT2iWHCLc&feature=related)

Mistress Hyde είπε...

Όχι δεν νομίζω ότι γράφω καλά. Νομίζω ότι κοροϊδεύω τον εαυτό μου επειδή πολύ θα το ήθελα...
Εσύ γράφεις καλά.

Θα συμφωνήσω όμως πως η μουσική είναι ότι μας έχει απομείνει. Αυτή δεν με έχει προδόσει ποτέ. Ούτε μια φορά στους 39 χειμώνες που έχω ζήσει...

(...) Για τους χαμένους έρωτες δεν ξέρω... Όπου κι αν έκαναν πιάτσα, εγώ έχω αρχίσει να πιστεύω, πως τελιλά, δεν έχω ερωτευτεί ποτέ στη ζωή μου...

Ευχαριστώ για το video για άλλη μια φορά.

Doctor Beli είπε...

Παιδιά μου, μην τσακώνεστε. Εγώ γράφω καλά! (Δε μιλάω πολύ, αλλά όταν είναι να πω κάτι πετυχημένο, το λέω!)

Ten Thousand Eyes είπε...

Ναι Dr, η αλήθεια είναι πως δεν μιλάς πολύ αλλά όταν μιλάς είσαι ακριβής. Όσο για το γράψιμό σου, τα δείγματα είναι λίγα και δεν μπορώ να πω πολλά.

Mistress, μόνο χειμώνες βλέπω, βαρύ φορτίο. Ομως χαίρομαι που διαφωνούμε για το γράψιμο, πράγματι είναι υποκειμενικό το τι αρέσει στον καθένα. Θα πρόσθετα όμως πως το να γράφεις κάτι από τα εσώψυχά σου, είναι ένα είδος εσωτερικής κάθαρσης, και αυτό οφείλεται να γίνεται σεβαστό. Ίσως να είναι τόσο καλό όσο το να ξεδίνεις σε μια συναυλία της αρεσκείας σου ή να νοιώθεις την ψυχολογική κούραση να φεύγει από το στήθος σου μόλις ακούσεις τη μουσική που σου αρέσει.

-Πάντως παιδιά εχω την τάση να μιλάω πολύ, όπου νοιώθω οικεία. Και μάλλον έχουμε πολλά κοινά. Και άρχισα πάλι την λογοδιάρροια. Να με συμπαθάτε, το γράψιμο είναι μια μορφή αυτο-κάθαρσης όπως είπα πιο πάνω.
Καληνυχτίζω.
-The Psychopomp

Doctor Beli είπε...

Την αυτοκάθαρση τη χρεώνουμε, εδώ στο ιατρείο. Αλλά αν ενδιαφέρεστε, έχουμε οικονομικά πακέτα -μην πληρώνετε τη σέσιον ξεχωριστά κάθε φορά!

Ten Thousand Eyes είπε...

Ίσως να περάσω σύντομα για άλλο ένα session.
Πάντως, τι θα λέγατε να πίναμε ένα καφεδάκι κάποια στιγμή να τα λέγαμε από κοντά; Να γνωριστούμε face to face δηλαδή. Θα έχει αρκετό ενδιαφέρον. Τι λέτε;

Mistress Hyde είπε...

O Dr. αποφάσισε να γίνει τοκογλύφος... Προσφέρει πακέτα σαν την Vodaphone...

Μετά χαράς να γνωριστούμε.

Ten Thousand Eyes είπε...

Στάνταρ, ο Δρ αντιμετωπίζει την οικονομική κρίση όπως της αξίζει και καλά κάνει βέβαια. Και κάτι θα κάνουμε με δαύτην μέχρι να περάσει για να έρθουν άλλες μέρες. Με τις άλλες κρίσεις...διαρκείας που έχουμε σαν κοινωνία τι κάνουμε;;;

Όσο για την επικείμενη γνωριμία, το mail μου είναι: sandstoneman72@gmail.com. Δεν ξέρω αν το δικό σας mail ισχύει. Θέλετε να τα πούμε για καφέ αυτό το ΣΚ; μέσα στην εβδομάδα; μέσω e-mail Θα χαρώ να τα πούμε από κοντά
-The Psychopomp

Doctor Beli είπε...

Holla! Σχετικά με αυτό, αν θες να στείλεις κάτι, να πεις κάτι, να βρίσεις κάποιον αλλά δε το 'χεις, μπορείς να επικοινωνήσεις στο drbeliblog@gmail.com
Αν δεν κουράρω κανέναν εκείνη την ώρα, θα απαντήσω. Αλλίως, κλείσε ραντεβού!

Ten Thousand Eyes είπε...

Σύντομα, θα επικοινωνήσω για να κλείσω ραντεβού!

-The Psychopomp